19 February, 2013

PAS Sepanggar Anjur Karnival Rakyat

Share
PAS Kawasan Sepanggar bakal menganjurkan Karnival Rakyat yang akan diadakan pada 24 Februari 2013 di Padang Kampung Warisan, Sepanggar, Sabah. Karnival yang diadakan ini mensasarkan kehadiran pengunjung setempat bagi mendekatkan lagi dakwah masyarakat PAS sebagai sebuah parti berkebajikan.


Pengarah Program Karnival yang dikelolakan oleh Saudara Abdillah Yusro ini bakal menjalankan pelbagai program yang menarik seperti pemeriksaan kesihatan, sukan rakyat, sukan PASTI, ceramah umum dan banyak lagi. Justeru itu, pihak PAS Sepanggar kini masih membuka peluang kepada para peniaga yang ingin menempah 'booth' sempena karnival ini bagi memeriahkan program yang dianjur oleh PAS Sepanggar ini.



SBS Media mendapat maklumat daripada Ketua Pemuda PAS Sepanggar, Saudara Saifuddin Samsuddin bahawa rakyat dari daerah lain juga akan turut serta memeriahkan karnival rakyat sebagai satu lonjakan ke arah memasyarakatkan PAS dan juga Pakatan Rakyat. Karnival dijangkakan akan dihadiri melebihi 500 orang. Tentatif program karnival rakyat ini akan dipaparkan kemudian. Berita lengkap menyusul. 

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.