17 February, 2013

"Bayu Perubahan" Tonjol Manifesto Pakatan Rakyat Sabah

Share
Video "Bayu Perubahan" yang baru tersebar di media maya seperti laman facebook mendapat sambutan yang hangat daripada golongan facebookers dan twitterian. Pengunjung yang menonton video berkenaan memberi komentar yang positif terhadap bayu perubahan yang melanda negeri Sabah. 

Video yang berdurasi selama 11 minit 14 saat itu memaparkan kehidupan seorang anak muda yang mengalami kesulitan dan kesusahan hidup ketika berada di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional dan akhirnya kehidupan anak muda itu berubah menjadi kondusif apabila berada di zaman pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat

Video yang telah disediakan oleh Unit Media Baru, Dewan Pemuda PAS Sabah dengan kerjasama KinabaluTV tersebut memberi penerangan mengenai manifesto Pakatan Rakyat khususnya PAS di bumi Sabah diantaranya memansuhkan PTPTN, 50 000 buah rumah mampu milik, tanah adat, penurunan harga kereta, penghapusan polisi kabotaj, tuntutan royalti 20 peratus untuk bumi Sabah dan lain-lain lagi menyatakan bahawa PAS dan komponen Pakatan Rakyat secara serius memberi komitmen perkhidmatan kepada rakyat Sabah. 


https://www.youtube.com/watch?v=nKUroQm2PHM&feature=youtube_gdata_player
 
Dengan keenakkan lagu tema video I Am For You dan Ini Kali La menambahkan lagi semangat dan keseronokan menonton video Bayu Perubahan tersebut. Bah, Ini kali La!

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.