19 October, 2012

PERASMIAN DARUSSYIFA’ BANDAR SIERRA KOTA KINABALU

Share
Sumber: http://abunuha.wordpress.com/


Setinggi tahniah kepada Darussyifa’ Bandar Sierra yang dipimpin oleh Yang Mulia Ustaz Haji Nik Anwar Zakaria dan sahabat-sahabat di sana atas kewujudan pusat rawatan Darussyifa’ yang pertama di Sabah. Alhamdulillah, premis ini dirasmikan oleh Ybhg Tuan Guru Dato’ Dr Haron Din yang juga pengasas dan penasihat Darussyifa’ Malaysia pada petang sabtu semalam.

Ketibaan Tuan Guru tepat pada jam 2 petang disambut oleh Pengerusi Darussyifa’ Malaysia Tuan Haji Abd Rahman Ahmad dan rombongan Darussyifa Pusat, Pengerusi Darussyifa’ Sabah Ustaz Haji Muchlish Ali Kasim, serta semua penuntut Kumpulan Pertama Darussyifa’ Sabah yang meraikan kehadiran tuan guru ke Sabah.

Majlis perasmian berjalan ringkas dengan Ustaz Haji Muchlish memberikan ucapan ringkas dan kemudian Tuan Guru Dr Haron Din menandatangani plak perasmian dan seterusnya mendoakan kebaikan diatas kewujudan pusat rawatan berkenaan. Tuan Guru juga berkenan meninjau keadaan bangunan dan memberikan pandangan dan nasihat beliau tentang beberapa perkara.

Rawatan yang berlangsung Darussyifa’ Bandar Sierra buat masa ini beroperasi pada jumaat malam sabtu dan sabtu malam ahad bermula pada jam 8 malam. Rawatan merangkumi penyakit gangguan makhluk halus serta penyakit-penyakit zahir dan batin. Semua rawatan adalah percuma.













Komen Via Facebook

1 ulasan:

Taxi kinabalu said...

awesome blog admin.

if you need a taxi service around kota kinabalu/sabah.
call or message us at +6017 832 5898

feel free to visit our blog to get more info

http://taxi-kinabalu.blogspot.com/

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.