14 March, 2011

Jalan Beluran- Telupid Berbahaya

Share
sumber: http://legehiyyah.blogspot.com

TELUPID : Jalan yang licin dan pecah berlubang membahayakan pemandu yang melalui jalan Beluran - Telupid. Terlalu banyak jalan yang berlubang akibat hujan yang turun sejak awal tahun lagi. Hujan juga menyebabkan jalan menjadi licin dan boleh menyebabkan kemalangan.

Malam kelmarin telah berlaku satu kemalangan di Bukit Mas antara sebuah Van dan sebuah kereta Toyota Ninja. Sekalipun tidak berlaku sebarang kehilangan nyawa namun kedua-dua kereta remuk teruk.

Kemalangan yang berlaku pada jam 11.30 malam itu berpunca dari jalan yang licin menyebabkan sebuah van dari Beluran terbabas dan dilanggar oleh Toyota Ninja.

Van yang dipandu Muliadi remuk begitu juga Toyota Ninja. Mualiadi terselamat dengan hanya luka-luka kecil sekalipun keretanya teruk sekali.

Apa pandangan anda, jika melihat kemalangan seumpama ini?Jalan yang berlopak, basah dan licin

sebelum ini, penulis turut pecah tayar dua tayar dalam perjalanan Beluran-Telupid ketika menuju Kota Kinabalu.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.