05 January, 2011

BERITA BAIK UNTUK PENYOKONG UMNO

Share
Sumber: http://rubbertapperz.blogspot.com/

بسم الله الرحمن الرحيم

Tahniah Harga minyak naik lagi.



Harga minyak RON97 akan naik lagi RM 0.10 seliter mulai 12.00 tengah malam ini dari RM 2.30 kepada RM 2.40 seliter. Kenaikkan ini dilihat dari jangkaan kenaikan yang akan berterusan kepada RON97 yang akan mencecah harga kepada lebih RM 3.00 seliterpada penghujung tahun ini mengikut satu maklumat yang saya perolehi.

Selain itu minyak RON95 juga akan mengalami beberapa kali kenaikan pada tahun ini pada kadar yang belum dipastikan lagi menurut sumber yang kami perolehi juga. - arusperjuangan

Note: Kah..kah..kah..kah... terima kasih najib.. Kah..kah..kah..kah.. Malaysia mempunyai seorang Menteri Perdana yang sangat bijak... Kah..kah..kah..kah..

Soalan: Kalau Najib macam ni dikatakan bijak, bagaimana dan siapa pula yg bodoh?
Jawapan: Penyokong najib... Kah..kah..kah..kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.