15 April, 2011

Pertandingan memancing anjuran UPU Jemukan meriah

Share

sumber: http://islamreturn.blogspot.com

Alhamdulillah, berjaya juga kamik bersama teman-teman UPU PAS Jemukan menganjurkan pertandingan memancing dengan penyertaan daripada pemuda/belia kampung melebihi 20 orang. Program yang bermula pada pukul 11.30 pagi dan berakhir pada pukul 12.30 tgh hari tersebut dimeriahkan lagi dengan kehadiran calon PAS N20 Sadong Jaya. Lebih menarik apabila calon sendiri turut mencuba nasib menjoran ikan di sungai bersama-sama dengan Ust Salahuddin Nasir (pengiring calon). Pemenang pertandingan memancing ini, telah dimenangi oleh saudara Awg Manan dengan memperolehi ikan yang terberat.


Kehadiran belia/pemuda kampung yang menyertai pertandingan memancing meriah dan semangat memancing jelas kepada kaki-kaki joran Kg. Jemukan


Petugas tempatan dari PAS juga teruja untuk mencuba nasib


Calon PAS turut mencuba nasib

Akhirnya kemenangan milik Awang Manan yang mendapat tempat pertama

p/s: Blog islamreturn akan mendedahkan isu rampasan tanah di Kg. Ensengeh Melayu yang melibatkan kerajaan Taib Mahmud dan isu sungai yang ditutup menyebabkan sumber kehidupan penduduk terjejas.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.