28 April, 2011

Kempen Boikot Berstrategi: HARAM baca Utusan (Dato' Harun Din)

Share
Sumber: http://islamreturn.blogspot.com/

Salam perjuangan..

Sebenarnya aku pelik dengan pimpinan-pimpinan PAS-PKR-DAP nie. Macam tak serik-serik dengan gelagat media UMNO (utusan, berita harian dan lain-lain). Bukannya tak tahu, bahawa mereka (Utusan, BH dan lain-lain) itu merupakan agen UMNO. Pun begitu, masih JUGA mengadap muka dan soalan dari mereka. 


 cilok dari blog bro. Tukar Tiub

Aku dah lama papar dalam blog nie untuk dijadikan cadangan, dan pernah juga aku maklumkan pada pimpinan pemuda PAS pusat agar mengambil tindakan (strategik) bagi memusnahkan media 'propaganda' UMNO nie. Malah langkah 'Boikot Berstrategi' juga aku dah lancarkan di dalam blog ini. Namun, apalah sangat daya 'Islamreturn' yang kerdil ini untuk menjadikan ianya satu realiti, tetapi aku tetap yakin dengan apa yang aku perkatakan, kerana itulah 'benner' kempen boikot utusan aku tak akan buang dari blog ini.

Sebagai jawapan kepada Allah di padang Mahsyar nanti, dengan ini, sekali lagi aku paparkan untuk mengingatkan pimpinan-pimpinan dan semua rakyat Malaysia yang cintakan keadilan.

.....................................................

Demi mencapai cita-cita tertegaknya sebuah negara yang memperolehi hidayah dari Allah, maka dengan segala ruang yang ada bagi melumpuhkan gerak kerja UMNO-APCO.

dan..
Oleh kerana keburukkan fitnah yang sering dilontarkan oleh media tersebut.
Oleh kerana kesucian Islam yang sering di injak-injak oleh media tersebut.
Oleh kerana menjadi lidah bagi menyokong golongan sekular.
Oleh kerana ancaman keamanan untuk rakyat Malaysia.

Maka dengan ini kita lancarkan dengan rasminya 'BOIKOT BERSTRATEGI' bagi melumpuhkan sasaran akhbar media UMNO-APCO yakni UTUSAN MALAYSIA.



Apa matlamat kita?
-LUMPUHkan itulah matlamat kita..

Tempoh yang kita ada
-Sebelum PRU ke-13

Siapa yang perlu terlibat?
-Semua Blogger, Semua Pemimpin PR dan Semua rakyat MALAYSIA yang cintakan keadilan..

Apa yang perlu dibuat?
-Beli akhbar selain dari Utusan
-Jangan jemput/halang ke sidang media Pakatan Rakyat
-Sebarang iklan di Utusan dihentikan 

p/s: kepada rakan-rakan yang mampu membuat poster yang lebih baik, sangat-sangat dialu-alukan..

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.