21 February, 2011

Pro-Aspirasi UMS melakukan kerja-kerja UMNO cawangan.

Share
Sumber: http://islamreturn.blogspot.com/

Salam perjuangan..

Suasana pilihanraya kampus sekarang masih hangat dengan proses pengundian. Sebentar tadi aku sempat singgah di UMS untuk menghantar isteri mengundi, khabarnya pelajar post-gradute juga boleh mengundi. Tapi apabila semak di pendaftaran, rupanya nama tak ada.

Sebelum pulang sempat juga aku menghubungi teman-teman pro-M yang bertungkus-lumus memenangkan calon-calon mereka di kampus UMS. Menurut laporan dari mereka, seawal pagi tadi risalah-risalah propaganda dan provokasi telah diedarkan di seluruh tempat mengundi di Sekolah-Sekolah (Fakulti). Berikut aku paparkan kerja-kerja terkutuk mereka yang mana aku anggapkannya sebagai kerja UMNO cawangan.

Sebelum dari itu, proses pengundian di Universiti Teknologi Tun Hussein Onn (UTHM) pula terpaksa ditangguhkan kerana proses penamaan calon terpaksa dilakukan semula. Menurut teman-teman yang berada disana, ia berkemungkinan dari bantahan pro-Aspirasi yang tidak berpuas hati dengan calon-calon Pro-M.

Peringatan aku satu saja kepada mereka (Pro-Aspirasi), kalian adalah cetakan UMNO di kampus. Inilah risalah yang Pro-Aspirasi (UMNO cawangan UMS) sepahkan di tempat-tempat pengundian..




Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.