06 October, 2010

SERTAI QURBAN BERSAMA PERSATUAN ULAMA

Share
sumber: http://abunuha.wprdpress.com

Persatuan Ulama’ Malaysia (PUM) Negeri Sabah akan mengadakan majlis qurban pada hari raya eidul adha 1431h di beberapa buah lokasi terutamanya perkampungan muallaf dan kawasan minoriti muslim. Umat Islam di seluruh Malaysia dan di mana juga yang dapat membaca maklumat ini dialu-alukan untuk menyumbang dalam ibadah qurban (atau aqiqah) ini. Kos bagi setiap bahagian ialah sebanyak RM400 sahaja. Banyaknya lokasi yang terlibat bergantung kepada banyak atau sedikit sumbangan umat Islam.

Untuk keterangan lanjut, dan bagi menyerahkan nama boleh berhubung kepada Saudara Aliakbar (013-8715971) selaku penyelaras program. Wang sumbangan qurban boleh disalurkan terus ke akaun Bank Islam 100 160 100 607 17. Tarikh tutup penyertaan ialah 10 November 2010 (seminggu sebelum hari raya qurban). Insya Allah nama-nama peserta qurban dan laporan program berkenaan akan disiarkan di blog ini nanti.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.