19 October, 2010

ISLAMIC fashion via 1MALAYSIA

Share
sumber: http://rubbertapperz.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحيم


ISLAMIC fashion via 1MALAYSIA: Kerajaan Umno promosi pakaian Islamik ala jahiliah..

Oleh: Pria Malaya

Rosmah rasmi festival pakaian Islam?..Rosmah Mansor sokong cara pemakaian Islam? Rosmah Mansor berbicara mengenai pakaian wanita Islam?...

Maka tidak peliklah, festival pemakaian islamic yang diadakan Kuala Lumpur April lalu menampilkan cara/fesyen pemakaian muslimah versi 1Malaysia Umnoapco..sungguh memalukan..

Salah satu agenda terbaru dajjal bagi membogelkan pakaian MUSLIMAH Malaysia dan Indonesi yang diterajuai oleh kerajaan 1MALAYSIA, Rosmah Mansor!!..penyokong 'parti Islam' Umno pasti terharu dengan bini PM Najib Razak..

: Klik pada gambar untuk besarkan...













Klik read more untuk gambar seterusnya









cuba tengok gambar rosmah kat atas ni... hidung bengkok dagu panjang... ada rupa ahli sihir dalam cerita orang putih tak? kah..kah..kah..kah...






Note: Ha..ha..ha..ha.. bagus..bagus.. ni la pakaian wanita islam ala rosmah. Untuk wanita dan puteri umnoo korang bila nak telanjang? tengok apa pemimpin mulia korang dah anjurkan.. islam yg seksi.. korang sokong la umno lagi.. bermakna korang sedang menyokong apa yang umno buat.. korang sama-sama bersekongkol membogelkan wanita islam di malaysia ni. Atau sebenarnya wanita dan puteri umno memang suka berbogel? kalau pemuda dan veteran umno aku memang tak heran la mereka suka benda-benda macam ni.

Note: mungkin korang akan kata .. "ahh biarkan la.. itu dia bukan aku.. aku hanya sokong umno je.."

aku malas nak cerita banyak.. cuba tanya pada mufti harus sana sini atau ulama muda yg masuk umno tu.. apa hukumnya menyokong, cenderung dan bersekongkol dengan satu individu atau kumpulan yang menganjurkan serta terlibat dengan maksiat? apa dia akan kata? kalau dia kata ok jer aku pun nak join sekali.. sebab mufti dan ulama korang dah fatwakan harus.. so dia berani tanggung dosa kita semua.. syok jugak kan... kah..kah..kah..kah..

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.