02 October, 2011

Mazlan Aliman Meriahkan Hari Terbuka PASTI Kinabatangan

Share

Sumber: http://legehiyyah.blogspot.com/

Sambutan Hari Raya PASTI Kawasan Kinabatangan telah dimeriahkan lagi dengan menerima tetamu yang dalam rangka lawatan kerja ke Sabah. Mazlan dan rombongannya yang bertolak dari Tawau telah singgah dan meraikan Hari Raya PASTI kawasan.

Beliau yang disambut oleh ahlijawatankuasa PASTI telah melahirkan kegembiraan atas sambutan dan kemeriahan PASTI Kinabatangan. Mazlan berbangga dengan kewujudan PASTI Kinabatangan sekalipun berada di kawasan yang agak jauh dengan kawasan bandar.

Mazlan memberi keyakinan PASTI akan terus berkembang kerana pendidikan Islam adalah satu-satunya pendidikan yang boleh menyelamatkan manusia di dunia dan di akhirat. "Semakin maju manusia, semakin kuat keinginan mereka kepada pendidikan berteraskan Islam untuk mempertahankan jati diri manusia dalam menghadapi cabaran zaman yang semakin mendesak". Luah Mazlan dalam ucapan alu-aluan beliau.

memerhatikan dengan senyuman ketekunan petugas PASTI

persembahan pelajar PASTI

antara tetamu yang hadir

juadah hidangan

Fazdil, pegawai Khas Mazlan sibuk dengan merakam peristiwa

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.