08 April, 2010

Program "Kelestarian Rumah Tangga Muslim"

Share

Sumber : http://landasanukhwah.blogspot.com

Sabtu-03 April program Kelestarian Rumah Tangga Muslim anjuran Muslimat PAS Cawangan Kuhara telah berlangsung dari jam8.00 Pagi-12.00 tengah hari bertempat; Markaz Tarbiah PAS Jalan Kuhara..

sekitar gerai jualan

Kaum Ibu yang sedang khusyuk dengar kuliah yang disampaikan

Semoga kaum ibu dan bapa-bapa yang hadir dalam seminar ini harap dapat mempraktikkan ilmu yang disampaikan oleh penceramah..dan ingatlah bahawa seminar ini bertujuan untuk memberi penerangan kepada semua yang sudah berumah tangga mahupun yang belum berumah tangga agar dapat mendirikan rumah tangga yang bahagia seperti yang dianjurkan oleh islam itu sendiri. Semoga program sebegini dapat dianjurkan dimasa akan datang sekaligus memberi penerangan kepada semua kaum keluarga pentingnya hubungan kekeluargaan itu dijaga. Semoga usaha dakwah ini memberi kesan kepada semua agar kurangnya gejala-gejala penceraian, gejala sosial pembuangan bayi yang sedang hangat diperkatakan di stesen tv,radio, semua mesin elektronik mahupun mediamassa...Wallahualam...

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.