07 July, 2011

Agong enggan menemui Perkasa

Share

sumber: http://monazmuslim.blogspot.com

Hari ini Perkasa menerima tamparan yang mengaibkan bila mana pihak Istana Negara enggan mmenerima kehadiran Presidennya Ibrahim Ali bagi menyerahkan surat mohon mengadap YDP Agong Sultan Mizan.

Menurut laporan Malaysian Digest, hari ini Ibrahim Ali telah membatalkan jadualnya untuk ke Istana Negara bagi menyerahkan surat mohon mengadap Agong.

Menurut sumber, pertemuan yang dijadualkan hari ini terpaksa dibatalkan ekoran Istana tidak membenarkan pertubuhan itu untuk menemui Agong. Perkasa telah menanti YDP Agong pada jam 10 pagi tadi bagi menyerahkan surat tersebut.

Pada perkiraan Ibrahim Ali, tentunya YDP Agong sudi menerima permohonan Perkasa untuk mengadap Baginda setelah Bersih 2.0 diterima mengadap. Malangnya sangkaan itu meleset. Bukan sahaja tidak diterima mengadap, malah pihak istana enggan menerima surat permohonan tersebut.

Itulah... lain kali jangan ingat Sultan Mizan tidak ambil tahu apa yang berlaku dalam negara sejak kebelakangan ini. Cumanya Baginda tidak bersuara saja. Sekadar memberi isyarat awal melalui titahnya 2 hari lalu.

Ibrahim Ali dan Perkasa sewajarnya insaf dan sedarlah atas apa yang menimpa mereka hari ini.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.