21 October, 2010

ISLAMIC FASHION: KITA TUNGGU APA PANDANGAN DAN PENDAPAT DARI JAMIL KHIR DAN MASHITAH

Share
Sumber: http://iskhandarzulkarnain.blogspot.com/

Inilah ajaran Islam cara UMNO dan Barisan Nasional! Bila pemimpin jahil diserahkan tanggung jawab memerintah negara dan agama, nescaya agama akan dimanipulasi sesuka hati mengikut selera dan kepala mereka sendiri.

Sebelum kita serahkan tanggung jawab menegakkan dan memperjuangkan Islam kepada Najib, kita lihat dulu bagaimana majlis yang kononnya Islamik pada pandangan pemimpin jahil ini dianjurkan oleh mereka. Inikah pakaian atau fashion Islam?
Di bawah ini pula anda lihatlah bagaimana Rosmah Mansur menganjurkan majlis yang menghina Rasulullah! Inilah jadinya bila orang jahil diberi kepercayaan berkuasa di negara kita! Lihatlah bagaimana nama junjungan besar kita Muhammad S.A.W yang merupakan Rasulullah diterbalikkan dan diletakkan di dada wanita yang tidak menutup aurat!

Saya sebagai rakyat Malaysia sedang menunggu kenyataan Menteri Agama, Jamil Khir Baharom dan Mashitah Ibrahim. Beranikah mereka menegur penganjur program ini.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.