25 October, 2009

Pembuka Bicara: Salam Perjuangan

Share
Assalammualaykum WarahmatuLlahi Wabarakatuh.

Salam pembuka bicara kepada semua sahabat blogger di seluruh Sabah. Sepenuh kesyukuran diucapkan ke hadrat ILlahi kerana dengan limpah dan kurniaNya, kita masih lagi diberi peluang untuk berjuang pada jalanNya biarpun melalui alam maya. Selawat dan salam ke atas kekasih kita, Nabi Muhammad SAW semoga kita beroleh syafaat dari Baginda pada hari akhirat kelak.

Pertamanya, sebelum ini para blogger di Sekitar Kota Kinabalu sebelum ini telah bermesyuarat untuk menubuhkan satu organisasi yang terdiri daripada para blogger Muslim yang terdiri daripada ahli -ahli jemaah bagi memperkasakan syiar dakwah Islamiyyah melalui alam maya seterusnya menjadi agen untuk menyiarkan berita serta isu-isu berkaitan jemaah.

Justeru itu, pihak Sahabat Bloggers Sabah (SBS) telah melancarkan satu 'blog' khas untuk organisasi dan mempelawa kepada semua blogger-blogger parti di seluruh Sabah untuk memberi komitmen kepada organisasi serta blog ini. Semoga usaha kita ini beroleh keberkatan dan keredhaan dari ALlah SWT. Sirrul ala' barakatiLlah.. WasaLlam..

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.