23 May, 2011

PERLAWANAN PERSAHABATAN DPPKT VS TEAM UMAS-UMAS

Share

sumber: http://landasanukhwah.blogspot.com

21-22 / 05 / 2011. Sabtu. Lajnah Sukan & Kebudayaan DPP Kawasan Tawau telah mengadakan perlawanan persahabatan Bola Sepak, Futsal, dan Badminton dengan pasukan Guru-Guru SMK Umas serta Team Kelab K-T Felda Umas.



Kuliah maghrib telah disampaikan oleh Ustaz Rusli pada sebelah malam sebagai pengisian rohani bersama jamaah masjid Al- Muhajirin sebelum perlawanan bermula pada sebela malam.



Antara jamaah Masjid Al-muhajirin yang hadir mendengar kuliah.


Perlawanan kali ini merupakan perlawanan kali ke-3 antara DPPKT dan Team Umas-Umas. Pada sebelah malam perlawanan Badminton dan Futsal diadakan. 4 team Badminton daripada team Dppkt dan 1 Team Futsal dihantar bagi perlawanan antara Futsal dan Badminton.




Ucapan perasmian daripada Ketua Pemuda serta penyampaian cenderahati kepada pasukan lawan.



Team Kelab K-T Felda Umas


Penyampaian cenderahati kepada team bola sepak Belia Umas-umas.





Alhamdulillah perlawanan selesai jam10.00 pagi.


Program 2 hari itu berjalan dengan baik walaupun hujan renyai-renyai pada sebelah malam. InsyaALLAH jika berkesempatan kita akan perbanyakkan program sebegini bagi mendekati belia-belia serta anak-anak muda.


Orang Mude Geng Kite...

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.