06 April, 2011

Hospital Tawau Juara MTQ

Share
Sumber: http://legehiyyah.blogspot.com/


Hospital dan Jabatan Kesihatan Tawau berjaya mengekalkan kejuaraan dalam acara Majlis Tadarus Al-Quran (MTQ) peringkat Zon Pantai Timur yang melibatkan daerah Beluran, Lahad datu, Kunak, Semporna, Sandakan, Kinabatangan dan Tawau dengan memenangi acara Hafazan, Bercerita, Pidato dan Tilawah.

Program yang dikendalikan oleh Persatuan Kakitangan Perubatan (PERKIPS) ini telah dirasmikan oleh Tuan Hj Mohd Zamri Baharudin, Naib Yang Dipertua PERKIPS, JKN Sabah di dewan Sr Lamag, Kinabatangan.

Program yang berlangsung selama dua hari ini diisi dengan seminar 1 Malaysia 1 Ummah yang dikendalikan oleh Ust Mohd Zaidi Mustafa telah diadakan pada malam sebelum perasmian.
Hari kedua dipenuhi dengan acara-acara Majlis Tadarus Al-Quran dan festival Nasyid.


[Peserta paling menyerlah][Gambar]

Dr Syed Sharizman selaku pengerusi penganjur dan pengarah Hospital Kinabatangan cukup berpuashati dengan kerjasama dan kejayaan program yang julung kalinya diadakan di Kinabatangan. Beliau mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang menyumbang kepada kecapaian majlis tersebut.

Hj Abdullah Tahir, pengerusi PERKIPS Kinabatangan dinobatkan sebagai Tokoh PERKIPS pada kali di atas khidmat cemerlang beliau memimpin PERKIPS.

Sementara itu, Hospital Beluran telah muncul sebagai pemenang dalam pertandingan nasyid sekalipun telah diberi saingan sengit oleh Hospital Sandakan dan Semporna.
Barisan Hakim yang mengadili acara
Gaya tersendiri
Pasukan Nasyid Tawau
Kinabatangan yang memberi saingan
Hj Mohd Zamri menyampaikan cenderahati

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.