09 June, 2010

LAMAN WEB BARU JHEAINS

Share

sumber: http://abunuha.wordpress.com


Pada 13 Mei lalu, Pengarah Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sabah (JHEAINS) Datuk Hj Amri Suratman melancarkan laman web JHEAINS yang baru di Bilik Mesyuarat Hidayah, Tingkat 10 Wisma MUIS.

Majlis pelancaran berkenaan dilancarkan secara ringkas oleh beliau dan turut dihadiri oleh pegawai kanan JHEAINS dan juga dari Bahagian Penyelidikan & Informasi (BPI).

Saya sengaja tidak memasukkan berita ini terlebih awal kerana pada peringkat awal laman web ini hanya boleh dilayari melalui talian sabah.net. Alhamdulillah kini laman web JHEAINS ini turut boleh dilayari melalui talian-talian lain seperti Streamyx, broadband Celcom, Maxis dan Digi.

Laman web berkenaan boleh dilayari melalui alamat http://www.jheains.sabah.gov.my/. Sokongan dan komen membina dialu-alukan.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.