02 June, 2010

Lagi Bukti Syarikat Israel di Malaysia!

Share

Ditampal Salin dari: http://milosuam.blogspot.com

Sedih dengan berita rakyat Malaysia yang terlibat di dalam misi bantuan ke palestin diserang dengan kejam oleh Israel laknatullah! Baru-baru ini 12 rakyat Malaysia disahkan berada di kapal Mavi Marmara - kapal utama flotila enam kapal yang ditugaskan menghantar bantuan kemanusiaan ke Semenanjung Gaza yang diserbu dan diserang oleh tentera rejim Israel. Mereka termasuk dua wartawan dari ASTRO AWANI. Dua wartawan Astro Awani itu telah dikenalpasti sebagai Ashwad Ismail dan jurugambar Samsul Kamal Abdul Latip.

Kita sedia maklum bangsa yang dilaknat Allah ini sememangnya tidak sekali-kali akan redha dengan umat Islam selagi kita tidak mengikut jalan hidup mereka (agama mereka). Kita juga sudah sedia maklum bahawa kerajaan Malaysia tidak pernah mengiktiraf kewujudan negara Israel yang ditubuhkan secara haram melalui rampasan tanah Palestin. Dengan kata lainnya Negara Malaysia langsung tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik dengan Israel! Dasar kerajaan jelas sekali boleh dilihat pada passport antarabangsa di mana rakyat Malaysia yang memegang passport antarabangsa tidak dibenarkan melawat Israel kerana negara ini tidak mempunyai hubungan diplomatik dengan negara haram itu!


Kalau dilihat pendirian Malaysia jelas sekali boleh dikatakan sebagai negara yang anti-Israel! Di mana negara ini seringkali melontarkan suara yang lantang mengutuk tindakan-tindakan Israel terutama di dalam serangan dan pencerobohan negara dilaknat Allah itu ke atas tanah Palestin!. Namun begitu nampaknya anda semua dan saya telah ditipu oleh kerajaan UMNGOK Be End. Kalau sebelum ini heboh mengenai APCO dan 1 Malaysia, kali ini anda lihatlah sendiri bagaimana hipokrit dan pembelitnya kerajaan UMNGOK dan Be End yang membenarkan syarikat IT Israel untuk beroperasi di negara ini. Klik gambar di bawah untuk membesarkan image.
Nuffnang Ads




Syarikat Israel tersebut beroperasi di alamat berikut.


A-G-13 SME Technopreneur Centre
Cyberjaya
2270 Jalan Usahawan 2,
63000 Cyberjaya
Selangor Darul Ehsan

Sila ke link ini dan lihat sendiri http://www.ness.com/Global/Company/locations/Pages/Location.aspx

Inilah wajah sebenar UMNO dan BN. Berpura-pura menentang Israel! Dalam masa yang sama menjalinkan hubungan luar tabie dengan Yahudi jahanam!

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.