30 June, 2010

Klinik Falak

Share
sumber: http://albelurani.blogspot.com

Bismillah...

 
Perasmian pameran dan ekspo jualan pagi tadi

Hari ini bermulalah pameran dan ekspo sempena majlis tilawah al-Quran peringkat kebangsaan yang diadakan di Wisma MUIS, Kota Kinabalu Sabah. Pameran dan Ekspo ini telah dirasmikan pagi tadi oleh YB Datuk Hj. Nasir Tun Sakaran, Menteri di Jabatan Ketua Menteri. Bermula pada hari ini 29 Jun 2010 dan berakhir pada 03 Julai 2010.

Pejabat Mufti Negeri Sabah turut serta pada pameran kali ini. Kami menyediakan perkhidmatan KLINIK FALAK. Melalui klinik tersebut anda akan mengetahui tarikh lahir anda pada bulan hijriah berserta hari anda lahir dan umur anda serta bilangan hari anda hidup dimuka bumi Allah SWT. Selain itu, anda juga akan mengetahui kaedah penentuan arah kiblat dan taqwim waktu solat.

Terdapat 2 klinik pada pameran ini iaitu kilinik falak dan klinik qiraah. Klinik qiraah ini dikendalikan oleh Ma'ahad Tahfiz Sabah di mana anda boleh diuji dan disemak pembacaan al-fatihah anda.

Di booth Pejabat Mufti Negeri Sabah juga anda akan diberi penerangan tentang fatwa dan bermacam - macam lagi. Oleh itu, jangan lepaskan peluang ini dan jika anda datang berziarah jangan lupa berkunjung ke booth pameran kami. AHLAN WA SAHLAN.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.