15 January, 2010

Pakatan Rakyat Gempur Kota Kinabalu

Share
Sumber : http://legehiyyah.blogspot.com/

Dalam kekalutan pelbagai isu yang melanda negara kini, Pakatan Rakyat terus memperkukuhkan tapak perjuangan dengan menghayun langkah 2010 ke negeri Sabah, untuk jelajah penerangan isu semasa dan menguatkan pakatan.

Dewan Pemuda PAS Pusat yang diketuai sendiri oleh Ust Nasruddin Tantawi dan Timbalannya Ust Azman Shapawi akan bertemu warga dibawah bayu dengan beberapa siri pertemuan yang telah siap diatur oleh Pakatan Rakyat Negeri Sabah. Program ini selaras dengan keputusan muktamar Dewan Pemuda PAS tahun lalu yang bertekad akan memberi perhatian serius kepada perkembangan dakwah dan perjuangan di negeri Sabah.

Sabah yang sekarang ini menjadi benteng terakhir UMNO untuk terus bertahan memerintah bakal berhadapan laluan sukar pada pilihanraya ke 13 sekiranya pengundi Sabah mendapat maklumat yang tepat dan sebenar daripada Pakatan Rakyat. UMNO Sabah yang disifatkan UMNO jadian akan dapat dilumpuhkan jika strategi yang digunakan Pakatan Rakyat mengena. Ini kerana rakyat Sabah telah membuktikan mereka berani dan berupaya menukar Kerajaan yang korup. Rakyat Sabah telah menjatuhkan Kerajaan USNO, Berjaya dan juga PBS.

Dua siri Ceramah Pakatan Rakyat dijangka akan diadakan serentak pada 15 Januari (jumaat) pada jam 8.30 malam. Ust Nasruddin Tantawi bersama Tuan Hj Ansari (PKR) dan Yb Dr Hiew (DAP) akan berceramah di Pejabat KeADILan Bahagian Tuaran, Kg Batangan. Sementara itu, Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat, Ust Azman Sapawi bersama wakil PKR dan DAP akan berceramah di Pusat Penerangan PAS & Keadilan Sepanggar.

Penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat dijemput hadir untuk mendapat maklumat terus dan sebenar daripada pimpinan Pakatan rakyat.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.