30 November, 2009

PROGRAM KORBAN PAS KENINGAU

Share
Sumber: http://paskeningau.blogspot.com/

Pada tahun ini, PAS kawasan Keningau telah berjaya melaksanakan satu lagi tuntutan ibadah korban yang sangat mulia pada hari raya ketiga di salah sebuah perkampungan di daerah Keningau. YDP PAS Keningau Sdr. Hisamuddin Sulaiman, sendiri
turun padang bagi menyempurnakan ibadah korban dengan menyembelih seekor lembu.

Program korban yang julung-julung kali diadakan di kampung tersebut oleh PAS Keningau mendapat sambutan dan kerjasama yang amat menggalakkan dari penduduk kampung yang ternyata begitu bersemangat bersama-sama menjayakan program bermula dari awal pagi sehinggalah berakhirnya program kira-kira jam 5 petang. Sebahagian daging korban telah dibahagi-bahagikan kepada seluruh penduduk kampung serta di masak secara bergotong royong.

Ternyata program korban ini memberi peluang kepada penduduk kampung tersebut bersama-sama menjalankan ibadah yang sangat dituntut oleh Islam disamping mendapat pendedahan yang sebenarnya mengenai Parti Islam Semalaysia (PAS). Semoga Allah memberkati segala amal dan sumbangan yang telah dicurahkan demi menegakkan kebenaran di bumi Malaysia yang tercinta.

Sekitar gambar Ibadah korban PAS kawasan Keningau.




Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.