05 April, 2011

VIDEO LUCAH: BELUM ADA MUFTI YANG TAMPIL BERANI MENYUARAKAN PENDAPAT

Share
sumber: http://iskhandarzulkarnain.blogspot.com/

Bekas mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin (gambar) berkata para mufti wajar menyatakan pendirian mereka berhubung isu “politik selak kain” susulan tayangan video seks seorang lelaki yang didakwa mirip ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Blog ini menyokong cadangan dan saranan Asri tersebut. Namun mana ada Mufti yang berani berbuat demikian khasnya mufti kerajaan BN. Kalau ada yang berani sudah tentu umur perkhidmatan mereka tidak akan panjang.


Inilah masalahnya kerana orang yang tahu agama seperti mufti tidak berani berkata benar. Itulah sebabnya rakyat berada dalam kesesatan dan 'confuse'.


Sehingga kini tidak ada seorang pun mufti yang membuat komen tentang isu ini. Tetapi jika ianya melibatkan Umno/BN sudah tentu akan ada mufti yang sepantas kilat memberikan komen terutama yang menguntungkan Umno/BN.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.