05 April, 2011

Kalaulah Anwar tu kaki betina...

Share

sumber: http://monazmuslim.blogspot.com

Tak tahulah apa nak jadi dengan Malaysia sekarang. Dah jadi negara paling jijik di mata dunia dengan penyebaran video lucah tanpa halangan oleh pihak berkuasa. Tiada sebarang tangkapan dibuat terhadap penerbit, penayang dan pemilik bahan lucah itu kerana mereka 'orang PM'. Yang difitnah pula jadi sasaran 'anjing' dan media kerajaan. Inilah bukti betapa jahatnya UMNO yang sanggup melakukan apa saja demi mempertahankan kuasa yang semakin hilang dari genggaman.

Hari ini video lucah yang didakwa pelakunya ialah Anwar sudah tersebar dalam Youtube. Yang peliknya, nape video dalam Youtube tu cuma 107 saat je, sedangkan yang ditayang di Carcosa sepanjang 21 minit. Pasti ada yang tak kena.

Penulis sarankan tak perlulah kita menontonnya. Baru sebentar tadi ada seorang sahabat bertanya "Abang dah tengok video tu dalam Youtube." Ringkas penulis jawab "Tak ingin aku menengoknya... jijik."

Pada yang dah menontonnya, mungkin ada yang percaya atau sebaliknya. Dan yang belum, penulis sarankan tak usahlah buang masa dan buat dosa mata dengan menontonnya.

Baiklah...

Katakanlah Anwar tu memang kuat seks dan kaki betina. Dengan kedudukan dan pengaruhnya serta dikenali di seluruh dunia...;

- apa bodohnya Anwar melanggan pelacur murahan di hotel cokia sedangkan dia boleh dapatkan gadis-gadis cantik di merata dunia sebagai calon isteri mudanya. Orang macam Anwar yang handsome lagi terkenal, nescaya kalau dia meminang anak Jutawan Arab, tentu diterimalah. Umi Hafilda sendiri akui Anwar memang handsome hingga dia sendiri tergila-gila. Nasib baik tak gila... Cuma meroyan je la ni sebab kerja fitnahnya dalam Kes Liwat 1 tak dibayar oleh Daim Zainuddin.

- takkanlah Anwar boleh jadi bebal hingga membiarkan perlakuannya dirakam oleh orang ketiga yang ada di bilik itu.

Penulis rasa dua persoalan di atas sudah cukup memberi gambaran bahawa penerbitan dan penayangan video lucah itu merupakan kerja terkutuk oleh para dajjal UMNO demi menjaga kepentingan kuasa politik PM Najib yang semakin takut dengan bayangan dosa-dosa besarnya terhadap Altantuya dan rakyat.

Percayalah, video lucah itu akan memakan diri Najib dan Rosmah sendiri serta menguburkan terus UMNO daripada alam maya ini.

Hanya Allah Yang Maha Mengetahui bilakah masanya.

Mudah-mudahan dalam PRU13 nanti.

Komen Via Facebook

0 ulasan:

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.