04 July, 2011

PAS PENSIANGAN MENGALU-ALUKAN KEDATANGAN TUAN GURU PRESIDEN PAS KE PENSIANGAN PADA 5 JULAI 2011

Share


Sumber: http://paspensiangan.blogspot.com/



YDP Pas Pensiangan,Hisammuddin Hj.Sulaiman dan rakyat Pensiangan Sabah mengalu-alukan kedatangan Dato' Seri Haji Abdul Hadi bin Awang ke Parlimen Pensiangan Sabah pada 5 hb Julai 2011 ini.

Presiden Parti Islam Se-Malaysia(PAS)akan membuat lawatan kerja selama 2 hari ke Sabah bermula 4 Julai-5 Julai 2011. Lawatan kerja Dato' Seri Haji Abdul Hadi bin Awang ke Parlimen Pensiangan Sabah akan memberikan impak besar buat rakyat yang selama ini hanya melihat dan menonton Presiden Pas itu dalam internet dan media sahaja. “Kami amat menunggu Tuan Guru datang ke tempat kami,penduduk kampung rasa sangat bertuah dan teruja untuk tengok Tuan Guru”, luah Abdul Hairun, seorang ketua Cawangan Pas Batu Lugiyan.

Parlimen Pensiangan menjadi tempat pertama di luar semenanjung Malaysia bagi Presiden Pas membuat lawatan kerja setelah baru-baru ini selesai Muktamar Pas Pusat kali ke-57 baru-baru ini.Difahamkan turut bersama Tuan Guru Presiden,ialah AJK Pas Pusat saudara Mazlan Aliman dan beberapa pimpinan yang lain.

Komen Via Facebook

1 ulasan:

ŞanslıKahraman5 said...

https://titandijital.com.tr/
tunceli parça eşya taşıma
ordu parça eşya taşıma
aydın parça eşya taşıma
van parça eşya taşıma
Z1MA

Post a Comment

Hak Cipta & Penafian

SBS MEDIA (Sahabat Blog Sabah) - 2011 Digalakkan untuk sebarang sebaran. Sebarang bentuk salinan kandungan daripada laman ini mestilah disertakan link Sahabat Blog Sabah bagi memudahkan proses rujukan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang disertakan daripada pengunjung dan menjadi tanggungjawab pengunjung sepenuhnya. Sekian.